دلم تنگته


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

با حس عجیبی با حال غریبی دلم تنگته

 پر از عشقو عادت بدون  حسادت دلم تنگته

گله بی گلایه بدون کنایه دلم تنگته

پر از فکر رنگی یه جور قشنگی دلم تنگته

تو جایی که هیچکی واسه هیچکی نیستو همه دل پریشن

دلم تنگه تنگه واسه خاطراتت که کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه برای یه لحظه کنار تو بودن

یه شب شد هزار شب که خاموشو خوابن چراغای روشن

منه دلشکسته با این فکر خسته دلم تنگته

با چشمای نم ناک ترو ابری و پاک دلم تنگته

ببین که چه ساده بدون اراده دلم تنگته...

یه شب شد هزار شب که دل غنچه ی ما قرار بوده واشه

تو نیستی که دنیا  به سازم نرقصه  به کامم نباشه

چقدر منتظرشم که شاید از این عشق سراغی بگیری

کجا کی کدوم روز منوبا تمام دلت می پذیری...؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت13:57---5 بهمن 1392
سلااااااااااااااااام عالی بود
به منم سر بزن


life2chat
ساعت21:09---30 آبان 1392
سلام گلم وبلاگ خییییلی قشنگی داری خوش حال میشم ب وب منم سر بزنی عزیز
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو با نام بزرگترین پرتال تفریحی جوان لینک کن بعد خبر بده منم لینکت کنم
راستی من یه سایت میکروبلاگم دارم اگه دوست داشتی خوشحال میشم به جمع ما ملحق شی

وبلاگ من : http://life2chat.blogfa.com/

سایت میکروبلاگم : http://www.life2chat.com/cloop


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 9 آبان 1392| 17:16 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§